Podařilo se z nudlovitého pokojíčku 13 leté dívky vytvořit pravé pubertální doupě? Podařilo se bez zásadních úprav a změn vybavení…jen pomocí hry světel, barev a závěsů z dětského pokojíčku vytvořit útulnou komnatu mladé slečny?
Máte obavu, že přesun Vašeho batolátka do jeho postýlky bude traumatická událost? Přemýšlíte, jak ve své ložnici pro něj vytvořit nejen vkusnou zónu, ale také mikrosvět reflektující jeho potřeby? Podívejte se, jak dopadla jedna z proměn, která reagovala právě na tyto záludné otázky!
Podařilo se v jednom pokojíčku vybudovat království dvojčat, chlapců v předškolním věku, ale také komnatu pro jejich sestru ve školním věku? Když není možnost velkého rozpočtu, když hlavní prosbou je „ze starého nové!“ a když se nesmí stavět a bourat v nájemním bytě…musí na řadu přijít důvtip, kreativa a znalost dětských potřeb. Pojďte se podívat na výsledek!
Vhodně rozvíjený neorganizovaný čas je zásadní pro zdravý vývoj, včetně formování vůle, samoregulace a zodpovědného fungování. Kdo z nás se někdy nezaradoval před úžasným hřištěm pro děti vedle oblíbené restaurace. Kdo z nás pak jen neustále neodbíhal od objednaného nápoje. Buď bylo hřiště daleko, nebo mělo nebezpečné prvky, nebo a nebo a nebo. Právě venku úročíme naše zkušenosti a podle zadavatele se snažíme vytvořit takové prostředí, které funguje – na míru. Pojďte se podívat, jak dopadla proměna Montessori zahrady u mateřské školky.
Je možné, i přes všechna hygienická nařízení poliklinik v prostorech sterilního zdravotnického zařízení vytvořit pro klienty příjemné, bezpečné a nevšední prostředí psychoterapeutické ordinace? Čekala nás další výzva, na kterou jsme se moc těšily.